ВАЖНО!
На 30.07.2024 г. от 8:00 ч. в 21. кабинет ще бъдат отворени постъпилите оферти за осъществяване на извънкласни дейности по обявлението със седем обявени позиции, публикувано по-долу.
На основание чл. 289, ал. 2 от Закона за предучилищното и училищното образование и чл. 4 от Правилата за осъществяване на извънкласни дейности в общинските училища на територията на Столична община, приети с решение № 136/06.04.2017 г. на СОС, изменени и допълнени на 15.03.2018 г.
20. основно училище „Тодор Минков“ – гр. София
ОБЯВЯВА
КОНКУРС ЗА
ИЗПЪЛНИТЕЛИ НА ИЗВЪНКЛАСНИ ДЕЙНОСТИ
І. Видове извънкласни дейности:
1. Баскетбол
2. Таекуондо
3. Шах
4. Роботика
5. Народни танци
6. Модерни танци
7. Езикова школа
ІІ. Извънкласните дейности се осъществяват от физически и/или юридически лица, регистрирани по Търговския закон или Закона за търговския регистър, или от юридически лица с нестопанска цел, които имат за предмет в учредителния акт извършването на стопанска дейност при условията на чл. 3, ал. 4 и ал. 5 от Закона за юридическите лица с нестопанска цел, с изключение на училищните настоятелства. Право да предоставят спортни услуги имат само лицензираните спортни организации и членуващите в тях спортни клубове, вписани в публичния национален регистър на Младежта и спорта.
ІІІ. Необходими документи за участие в конкурса:
- Списък на документите;
- Заявление за участие;
3. Заверено от участника копие на документи за регистрация или единен идентификационен код /ЕИК/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато не е посочен ЕИК, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или заверено копие. Участник, който е сдружение с нестопанска цел следва да представи съдебно решение за регистрация и заверено копие от устава /устройствения правилник/ на дружеството;
4. Декларация на основание чл. 220, ал. 1 от Закона за предучилищното и училищното образование, че педагогическият специалист не е извършвал срещу заплащане обучение или подкрепа през предходната учебна година по смисъл на чл. 178, ал. 1 т.2 -7, т. 14 и чл. 187, ал. 1 , т. 2 и 4 на ученици, с които работи в училището, ако това заплащане е от името и за сметка на учениците и техните родители, включително със средства от настоятелството. Декларацията се изготвя и попълва от кандидата;
5. Валидно свидетелство за съдимост за всеки един преподавател;
6. Референции от институции и организации, доказващи качеството на определената извънкласна дейност – до 10 на брой. Изискването не се прилага за ново регистрирани фирми;
7. Проект на договор Приложение № 1, в който се попълват данните на кандидата и се подписва от него;
8. Оферта, която трябва да съдържа:
а) Списък с имената на всички педагогически специалисти, които ще осъществяват определената извънкласна дейност в определеното училище;
б) Документи, удостоверяващи професионалната квалификация и педагогическата способност на преподавателите за определената извънкласна дейност – дипломи, удостоверения, сертификати и др.;
в) Документи, удостоверяващи професионалния опит на преподавателите, които ще осъществяват определената извънкласна дейност в училище – копие на трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка, удостоверение от НОИ;
г) Програма за обучение на учениците в определената извънкласна дейност, която да е представена на български език;
д) Индивидуална цена за обучение на ученик за 1 (един) астрономически час за определената извънкласна дейност;
е) Социална отговорност – процент ученици от група, които ще ползват безплатно определената извънкласна дейност;
ж) Срок, за който ще бъде предоставена определената извънкласна дейност, но не по-дълъг от 3 учебни години.
ІV. Критерии за оценка на офертите:
Степен на квалификация на преподавателите, които ще осъществяват определената извънкласна дейност в съответното училище, доказана с посочените в ІІ. Необходими документи за участие в конкурса, т. 8, буква „б“ – максимален брой точки 25. Максималният брой точки се образува по следните показатели:
за степен бакалавър – 5 т.
за степен магистър – 10 т.
за наличие на допълнителна професионална квалификация в областта на определената извънкласна дейност /професионално квалификационна степен, специализирани курсове и обучения, специализации, следдипломни квалификации, доктор и други научни степени/ – 15 т.
Професионален опит на преподавателите, които ще осъществяват определената извънкласна дейност в съответното училище, доказан с посочените в ІІ. Необходими документи за участие в конкурса, т. 8, буква „в“ документи – максимален брой точки 25.
Максималният брой точки за професионален опит се образува като средно аритметичен сбор от точките за професионален опит на всеки преподавател от списъка по следните показатели:
При липса на професионален опит – 5 т.
до 3 години – 15 т.
над 3 години – 25 т.
Програма за обучение на учениците в извън класната дейност, която да е представена на български език – максимален брой точки 20. Максималният брой точки се образува по следните показатели:
а) Ясно формулирани цели и определена връзка със съдържанието на образователното направление – 10 т.
– при несъответствие – 0 т.;
– при непълно съответствие – 5т.;
– при пълно съответствие – 10т.
б) Очакваните резултати са постижими за съответната възрастова група – 10 т.;
– при несъответствие – 0 т.;
– при непълно съответствие – 5т.;
– при пълно съответствие – 10т.
Индивидуалната цена за 1 астрономически час на ученик – максимален брой точки 20. Броят точки се определя по следната формула:
Цена на ИД:
Най-ниската предложена цена
Брой точки = –––––––––––––––––––––––––- х 20
Цената, предложена от съответния участник
5. Социална отговорност – максимален брой точки 10. Максималният брой точки се образува по следните показатели:
10%, които ще ползват безплатно извънкласната дейност – 5 т.
20%, които ще ползват безплатно извънкласната дейност – 10 т.
Максималният брой точки по всички критерии е 100.
Начин на провеждане на конкурса: по документи
VІ. Срок за подаване на документите за участие в конкурса:
От 28.06.2024 г. до 29.07.2024 г. включително, от 09.00 ч.-16.30 ч.
на адрес гр. София, ул. „Княз Борис I” №27, канцелария (4. кабинет)
ДОГОВОР
Днес, ………………. г., в гр. София на основание Заповед № ……………… г. за определяне на спечелилия конкурса участник се сключи настоящия договор за извънкласна дейност между:
1. 20. ОУ „Тодор Минков“, представлявано от Галина Тимова – директор, наричано в договора „ВЪЗЛОЖИТЕЛ“ от една страна и
2. …………………………, ЕИК …………………, със седалище и адрес на управление …………………………………………, представлявано от ……………………….., наричано в договора „ИЗПЪЛНИТЕЛ“, от друга страна се споразумяха за следното:
ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА
Чл. 1. Възложителят възлага, а Изпълнителят приема да осъществява обучение на ученици от I до VII клас по ……………………….., съгласно писмено изявеното от техните родители желание.
Чл. 2. Обучението /заниманията/ ще се осъществяват по програма, съответстваща на възрастта на учениците, неразделна част от този договор и по установен седмичен график, който се съгласува с директора на 20. ОУ „Тодор Минков“.
ЦЕНА И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ
Чл. 3. Дължимата сума на Изпълнителя се формира като сума от индивидуалните цени за услуги, които се заплащат от родителите на съответния ученик за предоставената услуга.
Индивидуалната цена за услуга е в размер на ………….. лв. на ученик месечно, за реално присъствие.
Чл. 4. Сумите се събират от Изпълнителя до 15-о число на месеца, следващ месеца, в който е предоставена услугата.
Чл. 5. До края на месеца, следващ месеца, в който е предоставена услугата Изпълнителят предоставя на Възложителя финансов документ за преведената по банкова сметка BG43SOMB91303124909000 цена на услуга за почасово ползване на части от имоти – публична общинска собственост съгласно Наредба за определяне и администриране на местни такси и цени на услуги, предоставяни от Столична община.
Чл. 6. Изпълнителят издава на родителите документ за заплатените цени на услуги.
СРОК И МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ
Чл. 7. Договорът се сключва за времето от …………… до ………………. включително.
Чл. 8. Заниманията се провеждат ……….. пъти седмично в ……………………. от …….. часа в ………………….. с площ …….. кв.м., във време извън седмичното разписание на учебните часове при наличие на свободна база и съгласуване на графика за провеждане с директора на училището и следва да бъдат съобразени с възрастовите особености и индивидуалните възможности и потребности на учениците.
ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ
Чл. 9. Възложителят има право да осъществява системен контрол за изпълнение на договора.
Чл. 10. Възложителят се задължава да осигури условия за нормалното провеждане на заниманията в рамките на съгласувания график и съдейства при сформирането на групите за обучение.
Чл. 11. Възложителят е длъжен да предостави на Изпълнителя списък на учениците, които ще ползват безплатно определената извънкласна дейност в училище. Списъците са неразделна част от договора.
ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ИЗПЪЛНИТЕЛЯ
Чл. 12. Изпълнителят се задължава да провежда обучението в съответствие с чл. 2 от настоящия договор, както и да изпълнява представената оферта.
Чл. 13. Изпълнителят носи отговорност за живота и здравето на учениците по време на провеждането на заниманията, като спазва всички нормативни изисквания, представени от Възложителя.
Чл. 14. Изпълнителят се задължава да предостави качествена услуга.
Чл. 15. Изпълнителят се задължава да обезпечи обучението с учебници и учебни помагала.
Чл. 16. При неспазване на установения седмичен график по чл. 2 по обективни и независещи от Изпълнителя причини, той се задължава да отработи пропуснатите занимания.
Чл. 17. Изпълнителят се задължава да представи пред родителите постиженията на учениците под формата на открити практики, тържества и чрез включване в празниците и проявите на училището.
ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ДОГОВОРА
Чл. 18. Настоящият договор се прекратява:
т. 1. с изтичане срока за извършване на услугата;
т. 2. по взаимно съгласие на страните;
т. 3. при виновно неизпълнение на договора от една от страните със 7-дневно писмено предизвестие от изправната до неизправната страна;
т. 4. по желание на всяка една от страните с писмено предизвестие от 1 месец.
ОБЩИ УСЛОВИЯ
Чл. 19. За неуредените в този договор въпроси се прилагат разпоредбите на ЗЗД и действащото българско законодателство.
Чл. 20. Изменения на настоящия договор могат да се правят по взаимно съгласие на страните, изразено писмено.
Настоящият договор се състави и подписа в два еднообразни екземпляра – по един за всяка от страните.
ВЪЗЛОЖИТЕЛ: ИЗПЪЛНИТЕЛ:
ПОКАНА за представяне на оферти с предмет: „Изграждане на велопаркинг в двора на 20. ОУ „Тодор Минков” – гр. София“
ДО ВСИЧКИ ЗАИНТЕРЕСОВАНИ
ПОКАНА
за представяне на оферти
в процедура по директно възлагане
на поръчка по чл.20, ал.4, т.2 от ЗОП
20. ОУ „Тодор Минков” – гр. София отправя покана до всички заинтересовани лица за представяне на оферта за избор на изпълнител по поръчка с предмет: „Изграждане на велопаркинг в двора на 20. ОУ „Тодор Минков” – гр. София“, съгласно посочената по-долу информация за условията и реда за провеждането й.
ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ:
1. Предмет на поръчката: „Изграждане на велопаркинг в двора на 20. ОУ „Тодор Минков” – гр. София“.
Поканата има за цел провеждане на избор за изпълнител за изграждане на велопаркинг в двора на 20. ОУ „Тодор Минков“. Поръчката включва изкоп на дълбочина 30 см и площ 25 кв.м., извозване на земята, изграждане на насип подложка с дребен камък 20 см, пясък 5 см и полагане на тротоарни плочи (налични при възложителя), монтаж на 2 стойки за колела с подходящи анкери. Поръчката ще бъде възложена директно на избрания изпълнител по реда на чл.20, ал.4, т.2 от ЗОП.
2. Прогнозна стойност на обществената поръчка: до 5 000 лева без ДДС.
3. Основание и мотиви за избор на процедурния ред за провеждане на поръчката: поръчката се отнася до услуга по приложение №2 към чл.11, ал.3 от ЗОП. Приложимият съответен ред за възлагане е по чл.20, ал.4, т.2 от ЗОП /директно възлагане/, чрез събиране на оферти от потенциални изпълнители, с цел осигуряване на ефективност при разходването на публичните средства и осигуряване публичност на действията на възложителя.
4. Място на изпълнение: На територията на 20. ОУ „Тодор Минков” – гр. София.
5. Срок на изпълнение на поръчката : Срокът за изпълнение на обществената поръчка е от 30.03.2024г. до 07.04.2024г.
6. Условия и начин на плащане: Плащането по поръчката ще се извърши след приемане на извършената работа, еднократно или поетапно, въз основа на сключен договор и протокол за приемане на СМР. Заплащането на услугата е единствено в лева и по банков път, след отчитане на изпълнението и издаване на данъчна фактура от изпълнителя. Авансови плащания не се допускат.
КРИТЕРИИ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Изборът на изпълнител ще бъде извършен въз основа на критерия най-добро съотношение цена-качество при съвкупна оценка на следните показатели:
- Предложена цена предмет на поръчката;
- Техническо предложение;
- Предложен гаранционен срок;
СРОК ЗА НАБИРАНЕ НА ПРЕДЛОЖЕНИЯ:
Кандидатите за потенциални изпълнители могат да представят своите оферти в периода от 07.03.2024 г. до 15.03.2024 г.
МЯСТО НА ПОДАВАНЕ НА ПРЕДЛОЖЕНИЯТА:
Кандидатите за потенциални изпълнители могат да представят своите оферти в сградата на училището на адрес в гр.София, ул.„Княз Борис I” №27 или на електронен адрес: info@20ou.bg
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ В ПОДБОРА:
1. Оферти могат да подават участници, за които не са налице обстоятелства по чл.54, ал.1 от ЗОП. В случай на наличие на някое от посочените обстоятелства участникът подлежи на задължително отстраняване. Основанията по чл. 54, ал.1, т. 1, т,2 и т.7 от ЗОП се отнасят за лицата, които представляват участника и членовете на неговите управителни и надзорни органи съгласно регистъра, в който е вписан участникът, ако има такъв, или документите, удостоверяващи правосубектността му. Когато в състава на тези органи участва юридическо лице, основанията се отнасят за физическите лица, които го представляват съгласно регистъра, в който е вписано юридическото лице, ако има такъв, или документите, удостоверяващи правосубектността му. Когато участникът, или юридическо лице в състава на негов контролен или управителен орган се представлява от физическо лице по пълномощие, основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП се отнасят и за това физическо лице.
2. Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: Възложителят няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
3. Минимални изисквания за технически способности, професионални способности и опит на участниците: възложителят изисква през последните три години, считано от датата на постъпване на офертата, участникът да е изпълнил най-малко една услуга, независимо от обема й, с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката. За изпълнена се счита услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на тригодишния период преди подаване на офертното предложение. За доказване на това изискване се представя списък изпълнените услуги.
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ПРЕДСТАВЯНИТЕ ОФЕРТНИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ
1. Всеки участник има право да представи само една оферта. Варианти на оферта не се допускат.
2. Участникът предоставя с офертата ценово предложение, техническо предложение и гаранционен срок.
****************************************************************************************************
ПОКАНА за представяне на оферти с предмет: „Изработка на проект за изграждане на СТЕМ център в 20. ОУ „Тодор Минков” – гр. София“
ДО ВСИЧКИ ЗАИНТЕРЕСОВАНИ
ПОКАНА
за представяне на оферти
в процедура по директно възлагане
на поръчка по чл.20, ал.4, т.2 от ЗОП
20. ОУ „Тодор Минков” – гр. София отправя покана до всички заинтересовани лица за представяне на оферта за избор на изпълнител по поръчка с предмет: „Изработка на проект за изграждане на СТЕМ център в 20. ОУ „Тодор Минков” – гр. София“, съгласно посочената по-долу информация за условията и реда за провеждането й.
ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ:
1. Предмет на поръчката: „Изработка на проект за изграждане на СТЕМ център в 20. ОУ „Тодор Минков” – гр. София“.
Поканата има за цел провеждане на избор за изпълнител на изработка на проект за изграждане на СТЕМ център в 20. ОУ „Тодор Минков“. Поръчката включва цялостна изработка с всички проектни части. Поръчката ще бъде възложена директно на избрания изпълнител по реда на чл.20, ал.4, т.2 от ЗОП.
2. Прогнозна стойност на обществената поръчка: до 15 000 лева без ДДС.
3. Основание и мотиви за избор на процедурния ред за провеждане на поръчката: поръчката се отнася до услуга по приложение №2 към чл.11, ал.3 от ЗОП. Приложимият съответен ред за възлагане е по чл.20, ал.4, т.2 от ЗОП /директно възлагане/, чрез събиране на оферти от потенциални изпълнители, с цел осигуряване на ефективност при разходването на публичните средства и осигуряване публичност на действията на възложителя.
4. Място на изпълнение: На територията на 20. ОУ „Тодор Минков” – гр. София.
5. Срок на изпълнение на поръчката : Срокът за изпълнение на обществената поръчка е до 01.04.2024г.
6. Условия и начин на плащане: Плащането по поръчката ще се извърши след приемане на извършената работа въз основа на сключен договор и протокол за приемане на проекта. Заплащането на услугата е единствено в лева и по банков път, след отчитане на изпълнението и издаване на данъчна фактура от изпълнителя. Авансови плащания не се допускат.
КРИТЕРИИ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Изборът на изпълнител ще бъде извършен въз основа на критерия най-добро съотношение цена-качество.
СРОК ЗА НАБИРАНЕ НА ПРЕДЛОЖЕНИЯ:
Кандидатите за потенциални изпълнители могат да представят своите оферти до 08.03.2024 г.
МЯСТО НА ПОДАВАНЕ НА ПРЕДЛОЖЕНИЯТА:
Кандидатите за потенциални изпълнители могат да представят своите оферти в сградата на училището на адрес в гр.София, ул.„Княз Борис I” №27 или на електронен адрес: info@20ou.bg
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ В ПОДБОРА:
1. Оферти могат да подават участници, за които не са налице обстоятелства по чл.54, ал.1 от ЗОП. В случай на наличие на някое от посочените обстоятелства участникът подлежи на задължително отстраняване. Основанията по чл. 54, ал.1, т. 1, т,2 и т.7 от ЗОП се отнасят за лицата, които представляват участника и членовете на неговите управителни и надзорни органи съгласно регистъра, в който е вписан участникът, ако има такъв, или документите, удостоверяващи правосубектността му. Когато в състава на тези органи участва юридическо лице, основанията се отнасят за физическите лица, които го представляват съгласно регистъра, в който е вписано юридическото лице, ако има такъв, или документите, удостоверяващи правосубектността му. Когато участникът, или юридическо лице в състава на негов контролен или управителен орган се представлява от физическо лице по пълномощие, основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП се отнасят и за това физическо лице.
2. Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: Възложителят няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
3. Минимални изисквания за технически способности, професионални способности и опит на участниците: възложителят изисква през последните три години, считано от датата на постъпване на офертата, участникът да е изпълнил най-малко една услуга, независимо от обема й, с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката. За изпълнена се счита услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на тригодишния период преди подаване на офертното предложение. За доказване на това изискване се представя списък изпълнените услуги.
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ПРЕДСТАВЯНИТЕ ОФЕРТНИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ
1. Всеки участник има право да представи само една оферта. Варианти на оферта не се допускат.
2. Участникът предоставя с офертата ценово предложение.
ПОКАНА за представяне на оферти с предмет: „Доставка и монтаж на метални ограждения за английски дворове в 20. ОУ „Тодор Минков” – гр. София“
ДО ВСИЧКИ ЗАИНТЕРЕСОВАНИ
ПОКАНА
за представяне на оферти
в процедура по директно възлагане
на поръчка по чл.20, ал.4, т.2 от ЗОП
20. ОУ „Тодор Минков” – гр. София отправя покана до всички заинтересовани лица за представяне на оферта за избор на изпълнител по поръчка с предмет: „Доставка и монтаж на метални ограждения за английски дворове в 20. ОУ „Тодор Минков” – гр. София“, съгласно посочената по-долу информация за условията и реда за провеждането й.
ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ:
1. Предмет на поръчката: „Доставка и монтаж на метални ограждения за английски дворове в 20. ОУ „Тодор Минков” – гр. София“
Поканата има за цел провеждане на избор за изпълнител на обновяване на съществуващи метални ограждения на английски дворове в 20. ОУ „Тодор Минков“ и уеднаквяване с вече изградени такива от страната на бул. „Ген. М.Д. Скобелев“. Поръчката включва демонтаж на съществуващите метални ограждения и решетки на прозорци във вътрешен двор (2 секции) и на ъгъла на ул. „Княз Борис I” и бул. „Ген. М.Д. Скобелев“ (3 секции). Поръчката ще бъде възложена директно на избрания изпълнител по реда на чл.20, ал.4, т.2 от ЗОП.
2. Прогнозна стойност на обществената поръчка: до 14 000 лева без ДДС.
3. Основание и мотиви за избор на процедурния ред за провеждане на поръчката: поръчката се отнася до услуга по приложение №2 към чл.11, ал.3 от ЗОП. Приложимият съответен ред за възлагане е по чл.20, ал.4, т.2 от ЗОП /директно възлагане/, чрез събиране на оферти от потенциални изпълнители, с цел осигуряване на ефективност при разходването на публичните средства и осигуряване публичност на действията на възложителя.
4. Място на изпълнение: На територията на 20. ОУ „Тодор Минков” – гр. София.
5. Срок на изпълнение на поръчката : Срокът за изпълнение на обществената поръчка е от 30.03.2024г. до 07.04.2024г.
6. Условия и начин на плащане: Плащането по поръчката ще се извърши след приемане на извършената работа, еднократно или поетапно, въз основа на сключен договор и протокол за приемане на СМР. Заплащането на услугата е единствено в лева и по банков път, след отчитане на изпълнението и издаване на данъчна фактура от изпълнителя. Авансови плащания не се допускат.
КРИТЕРИИ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Изборът на изпълнител ще бъде извършен въз основа на критерия най-добро съотношение цена-качество при съвкупна оценка на следните показатели:
- Предложена цена предмет на поръчката;
- Техническо предложение;
- Предложен гаранционен срок;
СРОК ЗА НАБИРАНЕ НА ПРЕДЛОЖЕНИЯ:
Кандидатите за потенциални изпълнители могат да представят своите оферти в периода от 09.02.2024 г. до 14.02.2024 г.
МЯСТО НА ПОДАВАНЕ НА ПРЕДЛОЖЕНИЯТА:
Кандидатите за потенциални изпълнители могат да представят своите оферти в сградата на училището на адрес в гр.София, ул.„Княз Борис I” №27 или на електронен адрес: info@20ou.bg
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ В ПОДБОРА:
1. Оферти могат да подават участници, за които не са налице обстоятелства по чл.54, ал.1 от ЗОП. В случай на наличие на някое от посочените обстоятелства участникът подлежи на задължително отстраняване. Основанията по чл. 54, ал.1, т. 1, т,2 и т.7 от ЗОП се отнасят за лицата, които представляват участника и членовете на неговите управителни и надзорни органи съгласно регистъра, в който е вписан участникът, ако има такъв, или документите, удостоверяващи правосубектността му. Когато в състава на тези органи участва юридическо лице, основанията се отнасят за физическите лица, които го представляват съгласно регистъра, в който е вписано юридическото лице, ако има такъв, или документите, удостоверяващи правосубектността му. Когато участникът, или юридическо лице в състава на негов контролен или управителен орган се представлява от физическо лице по пълномощие, основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП се отнасят и за това физическо лице.
2. Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: Възложителят няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
3. Минимални изисквания за технически способности, професионални способности и опит на участниците: възложителят изисква през последните три години, считано от датата на постъпване на офертата, участницикът да е изпълнил най-малко една услуга, независимо от обема й, с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката. За изпълнена се счита услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на тригодишния период преди подаване на офертното предложение. За доказване на това изискване се представя списък изпълнените услуги.
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ПРЕДСТАВЯНИТЕ ОФЕРТНИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ
1. Всеки участник има право да представи само една оферта. Варианти на оферта не се допускат.
2. Участникът предоставя с офертата ценово предложение, техническо предложение и гаранционен срок.
ОБЯВЛЕНИЕ
За извършване на СМР по обновяване на учителската стая в 20. ОУ „Тодор Минков“, процедура по събиране на оферти с обява ЦАИС ЕОП
Обявление по процедура за пряко договаряне с архитектурно студио Think Forward за създаване на проект за СТЕМ-център и промяна в средата. Срок за получаване на оферта: 20.03.2023 г.
ОБЯВЛЕНИЕ
за набиране на оферти за поддръжка на материалната база
20. ОУ „Тодор Минков“ набира оферти за поддръжка на материалната база на училището.
Краен срок за подаване на офертите: 17.02.2023 г.
За повече информация и подаване на оферти: info@20ou.bg
ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНИ И РЕМОНТНИ РАБОТИ ЗА ОБНОВЯВАНЕ НА КАБИНЕТИ В 20-ТО ОУ „ТОДОР МИНКОВ”
Събиране на оферти с обява за ремонт на училищните тоалетни
На 14.06.2021 г. от 8:30 ч. в малък физкултурен салон в сградата на училището ще се проведе открито заседание на комисията за подбор на извънкласни дейности, съгласно ОБЯВА КОНКУРС ЗА
ИЗПЪЛНИТЕЛИ НА ИЗВЪНКЛАСНИ ДЕЙНОСТИ за следните видове извънкласни дейности:
- Баскетбол
- Футбол
- Бойни спортове
- Гимнастика
- Шах
- Роботика
- Математика
- Танци
- Изобразително изкуство
- Театрално изкуство
- Езикова школа
Кандидатите или техни представители имат право да участват при отваряне на пликовете и подписване на документите.
На 27.08.2021 г. от 8:15 ч. в 23. кабинет в сградата на училището ще се проведе открито заседание на комисията за подбор на извънкласни дейности, съгласно ОБЯВИ ЗА КОНКУРС ЗА
ИЗПЪЛНИТЕЛИ НА ИЗВЪНКЛАСНИ ДЕЙНОСТИ – „ГИМНАСТИКА“ и „ФУТБОЛ“
ОБЯВЛЕНИЕ
за набиране на оферти за изработване на ученически униформи
20. ОУ „Тодор Минков“ набира оферти за ученически униформи в съответствие с номенклатурата по-долу. В училището се обучават над 700 ученици, размерите на униформите варират от 110 см до 190 см. При подаване на офертите се изисква предоставяне на мостри – по 1 бр. поло-блуза с къс и дълъг ръкав и 1 суитшърт, които ще бъдат върнати на участниците след приключване на процедурата за подбор.
Критерии за подбор:
- Цена
- Срок на изработване
- Качество на артикулите
№ | АРТИКУЛ | МАТЕРИАЛ/ ЦВЯТ/ СЪСТАВ | ЦЕНА /1 бр./ лв. с вкл. ДДС | |
1 | МЪЖКА РИЗА с дълъг ръкав | |||
2 | ДАМСКА РИЗА с дълъг ръкав | |||
3 | ПУЛОВЕР без ръкав | |||
4 | ПАНТАЛОН дълъг за момче | |||
5 | ПАНТАЛОН дълъг за момиче | |||
6 | ПОЛА с плохи / официална | |||
7 | ПОЛА с плохи спортно-елегантна | |||
8 | СУИТШЪРТ ЗИМЕН – с качулка, с памучна подплата, ЗИМЕН, унисекс; | |||
9 | СУИТШЪРТ ЛЕТЕН – с качулка, ЛЕТЕН, унисекс; | |||
10 | Поло блуза с яка, дълъг ръкав | |||
11 | Поло блуза с яка, къс ръкав |
Краен срок за подаване на офертите: 15.09.2021 г.
За повече информация: info@20ou.bg